З початку поточного року до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області та його територіальних структурних підрозділів на місцях надійшло 2479 звернень від громадян та юридичних осіб, з яких розглянуто 2474 звернення, ще 5 – перебуває в роботі.
Із загальної кількості звернень, 1215 надійшло на розгляд до управління через урядову «гарячу лінію», 494 – через «гарячу лінію Держгеокадастру», решту – було отримано поштою, електронною поштою, за допомогою телефонного зв’язку або безпосередньо від заявників.
Як свідчить аналіз, найчастіше мешканці області звертаються з питаннями щодо отримання адміністративних послуг, за роз’ясненнями вимог діючого земельного законодавства, з питаннями щодо оформлення правовстановлюючих документів на землю, а також за допомогою у вирішенні земельних спорів.
Довідково:
На сайті Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області розміщена електронна форма для подання звернення.