У 2021 році до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області надійшло та розглянуто 2844 звернення.
Із загальної кількості звернень, 233 надійшло на розгляд до управління через урядову «гарячу лінію», 539 – через «гарячу лінію Держгеокадастру», решту – було отримано поштою, електронною поштою, за допомогою телефонного зв’язку або безпосередньо від заявників.
Окрім того, протягом 2021 року обласним Держгеокадастром розглянуто 192 запити на публічну інформацію.
Як свідчить аналіз, найчастіше мешканці області звертаються з питаннями щодо отримання адміністративних послуг, за роз’ясненнями вимог діючого земельного законодавства, з питаннями щодо оформлення правовстановлюючих документів на землю, а також за допомогою у вирішенні земельних спорів.
Довідково:
На сайті Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області розміщена електронна форма для подання звернення.