Робота із зверненнями громадян в Головному управлінні Держгеокадастру у Запорізькій області спрямована на забезпечення права кожного громадянина звернутися із скаргами та пропозиціями, що стосуються діяльності управління, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
З цією метою на офіційному веб-сайті управління розміщено та постійно оновлюються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про графік прийому громадян керівництвом та структурними підрозділами управління, розміщено форми електронного звернення та запиту на отримання публічної інформації, контактна інформація.
За 9 місяців 2024 року до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області надійшло 259 звернень, з яких:
▪ 249 надійшло через скриньку для звернень громадян, поштою, електронною поштою;
▪ 5 – безпосередньо від громадян на особистому прийомі;
▪ 3 – через «Гарячу лінію Держгеокадастру;
▪ 2 – через Урядову «Гарячу лінію».
Із загальної кількості звернень, що надійшли у поточному році, 243 розглянуто фахівцями обласного Держгеокадастру відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни, ще 16 – перебувають в роботі.
Окрім цього, за 9 місяців цього року згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» фахівцями Головного управління Держгеокадастру області розглянуто 24 запити на публічну інформацію.
Як свідчить аналіз, найчастіше у своїх зверненнях громадяни звертаються з питаннями про можливість отримання деяких адміністративних послуг, що надаються органами Держгеокадастру, роз’ясненнями норм чинного земельного законодавства, копіями правовстановлюючих документів на землю та технічної документації із землеустрою, втрачених під час евакуації з тимчасового окупованих районів області.