25 березня  о 10-00 в актовій залі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (м. Запоріжжя, вул. Українська, 50, третій поверх) відбудеться засідання колегії Головного управління.

Порядок денний колегії:

  1. Про підсумки роботи Головного управління Держгеокадастру
    у Запорізькій області за 2018 рік (Міськрайонне управління у Бердянському районі та м.Бердянську, відділ у Василівському районі).

 

  1.  Про стан виконання плану-графіку продажу прав оренди на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності Головним управлінням Держгеокадастру у Запорізькій області та про реалізацію постанови Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 року № 688 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження електронних земельних торгів і забезпечення зберігання та захисту даних під час їх проведення».

 

  1. Про стан підготовки та проведення планових заходів державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктами господарювання вимог законодавства
    у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності та ведення Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю).

 

  1. Про стан виконання планів роботи Управління з контролю за використанням та охороною земель, які діють у складі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області за 2018 рік, та забезпечення стягнення шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого ґрунту) без спеціального дозволу за 2017-2018 роки.

 

  1. Про перетворення матеріалів Державного фонду документації із землеустрою в електронний (цифровий) вигляд.

 

  1. Про координацію роботи державних підприємств.

 

  1. Про стан проведення державної реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна та земельні ділянки.

 

  1. Про стан виконавської дисципліни в частині дотримання термінів розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію та звернень і запитів народних депутатів України.