1 березня 2016 року Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру розпочинає широку громадську інформаційну кампанію. Її мета – проінформувати суспільство про послуги та сервіси, які нещодавно з’явились у сфері земельних відносин, а також роз’яснити механізми захисту своїх прав. Проект реалізується за підтримки Європейського союзу у рамках Твіннінгу – інструменту політики сусідства для зміцнення стосунків з ЄС, поліпшення законодавчої та інституційної спроможності на основі кращих європейських практик.
Оскільки основні споживачі послуг Держгеокадастру знаходяться в сільській місцевості, фокус інформаційної кампанії зміщений на регіональний рівень. Тривалість проекту – один місяць, до квітня 2016 року.
За допомогою он-лайн мотиваторів та друкованих постерів Держгеокадастр зможе напряму звернутись як до громадян, так і до професіоналів земельного ринку, в лаконічній формі проінформувавши про різні аспекти земельних відносин. Зокрема, теми для промотування – електронні послуги, земельні аукціони, можливості запобігання отриманню неправомірної вигоди чиновниками. Канали комунікації – загальнонаціональні та регіональні групи в соціальних мережах, а також інформаційна підтримка в ЦНАПах та в територіальних управліннях Держгеокадастру.
Основний інформаційний трафік припадатиме на регіональні пабліки у найпопулярніших соціальних мережах. Планується, що через digital-канали буде охоплено близько 2,8 мільйона користувачів соціальних мереж, а також сотні тисяч відвідувачів Центрів надання адміністративних послуг та територіальних органів Держгеокадастру.
У Держгеокадастрі впевнені, що за підсумками проекту громадяни, що долучились до нього, значно підвищать рівень обізнаності про свої права у земельній сфері та активніше користуватимуться сучасним функціоналом Державного земельного кадастру, який постійно розширюється та удосконалюється.


dgk-1